måndag 15 mars 2010

Trevligt med Misse

Ett mycket trevligt pass med Misse. En massa intressanta diskussioner. Och det kändes förvånansvärt bra i kroppen, trots att jag hade en massa träningsvärk från lördagen. Ibland kändes det som om jag flög upp för väggen, en härlig känsla. Misse föreslog morskt att vi skulle göra ALLT på väggen nedan. Så blev det ju inte riktigt. Härligt med nya problem, jag flashade de rödtaggade.



Var jättenära att flasha den gröna nedan, men föll från slutgreppet. Två gånger. Sen gav jag upp, det blev för högt fall för mitt stackars knä.





Misse var duktig, och gjorde flera svarta. Och kom långt på en vit!



Sen lyckades han ge lite teknikinstruktion på den blå nedan, så jag plötsligt kunde göra första movet väldigt lätt. Genom att - håll i er nu - använda LATSEN! Och det pinsamma är att det var en HELT ny känsla. Jag vet inte vad jag har hållit på med tidigare...

Inga kommentarer: