tisdag 9 mars 2010

Inte riktigt frisk

Var nog inte helt frisk från förkylningen, det kändes tungt redan från start. Kämpade på några svarta, och hade handen på slutgreppet varje gång på den röda nedan...





... men det ville sig inte, jag var för trött. Pump hela passet och brännande biceps utan kraft. Det var dock ett väldigt trevligt pass. Först lite tomt, men bland annat Kristofer, en mycket trevlig junior, var där.



Och Daniel, som är ruskigt stark och enkelt glider upp för det mesta. Även jag kände lite på den vita nedan, dock utan framgång.





Daniel körde en stund i tunneln med de coola (Stefan Wulf).



Sen kom Rikard, och Misse!





Misse var ganska trött. Förmodligen för att han blev inkallad på en Ineffektivitetsorgie på jobbet (det vill säga ett möte) precis innan klättringen.



Jag vet inte, men är det inte något lite ovärdigt över svaklättring? Det är enda gången man ser Daniel kämpa, i alla fall. Han håller sig helst i bakgrunden när det vankas sva.



Träffade Katrin S som hastigast, men hon körde ett snabbt styrketräningspass på övervåningen, så det blev ingen inspiration den här gången. Det är trots allt speciellt att se duktiga tjejer klättra, det ger en extra sporre. Just nu är jag helt utmattad, det gör ont överallt. Så illa att det fick bli McDonalds på hemvägen, annars hade jag svimmat.

1 kommentar:

Trevor sa...

Bra med en comeback Pippin, jag med ska göra en comeback snart, kanske till våren. Kanske inte