söndag 28 mars 2010

Svart i Solna

Lördageftermiddag på Klättercentret i Solna.



Det var enormt roligt med så mycket nya problem, tyvärr hade jag lite ont om tid.



Träffade en gammal bekant som brukade hålla till på Verket förr i tiden.



Kim (nedan) klagade på dålig form, men gled ganska enkelt gled upp för svarta problem. Jag var för övrigt millimeter från att göra problemet nedan. Mycket irriterande.



Körde lite tillsammans med Emil (nedan).



Så lyckades jag till slut göra en svart. Efteråt ville jag ha den på bild, men då var jag ofokuserad, klättrade som en kratta och gjorde allt fel... (gör alltså inte som på bilden...)



Hur som helst, roligt att få göra en svart till sist, eftersom jag var nära på flera.

2 kommentarer:

Anonym sa...

gradhetsen sitter i...

Linda Johansson sa...

Självklart, haha ;-)