måndag 13 oktober 2008

Mycket bättre!

Helt sjukt hur mycket bättre det kändes idag! (3:e passet på en dryg vecka). Jag gjorde 10-12 blåa problem! Och ett blått problem på det branta, jag orkade hela vägen!! Sist gjorde jag kanske 3 blå... sen orkade jag knappt röra mig. Började jobba på några röda! Köpte ett par nya klätterbyxor också, helt mot vad jag borde. Men jag kör på med seutsommare-looken. Prana från topp till tå. Nu gäller bara att hitta ett par 5.10 moccasym! På vägen hem lyssnade jag på samma musik som när jag började klättra och drömde att bli duktig. Hatfield 1980 med Everything but the girl, bland annat. Åh! Det var 9 år sedan, ganska exakt.
"Ja, men du har ju inte lagt på dig en massa vikt i alla fall", som Daniel sa. Det får man kanske vara tacksam över. Men så har jag ju inga muskler heller. Undrar hur länge det dröjer innan de kommer tillbaka. Jag tror biceps har blivit LITE större. Lite.


Inga kommentarer: