lördag 25 oktober 2008

Antal pullups: 1

Kände mig lite seg efter klättringen igår kväll, det kanske är lite väl ambitiöst att köra både fredag kväll och lördag förmiddag, när man dessutom varit sjuk. Nåväl, det var i alla fall väldigt roligt att klättra med Misse. Försökte att göra första movet på den svarta grå, så här såg det ut (jag lyckades inte):


Det må se ut som jag visst har lats, men det har jag inte. Det är bara det att jag inte har så jättemycket fett på överkroppen. Misse var i ganska bra form och gjorde en massa svarta ganska lätt.



Sen gick vi upp på övervåningen där jag tänkte göra negativa pullups. Provade dock att göra en riktigt - och klarade det! En pullup! Min första på säkert ett halvår! Nu börjar jag känna mig som en riktig klättrare igen.

Efteråt fikade vi på det där fiket som finns i samma byggnad, oj vilket misstag! Folk satte sig fan i knät på en och sörplade soppa tre decimeter ifrån en, det var avskyvärt! Barn skrek och kladdade och vuxna hade tonfiskcurry över halva ansiktena. Och så började det klinkas på gitarr och sjungas, men då flydde vi hals över huvud.

Inga kommentarer: