torsdag 30 oktober 2008

2,5 timme

Jag hade träningsvärk i underarmarna, och då brukar man inte ha jättebra nyp. Kände mig lite trött redan från början (seg vecka på universitetet), och det blev ett långt pass eftersom Misse kom senare: 2,5 timme. Det konstiga var att jag var helt säker på att jag var slut, men med lite längre vila mellan problemen så gick det riktigt hyfsat. Kanske något att tänka på... Om lite drygt en vecka är det Boulder Bash, och planen är att vara med på det! Hur ska det gå? Patrik har förutstpått att mina tävlingshorn kommer att växa ut efter ungefär en kvart, Misse tror dock motsatsen. Själv tror jag att jag kommer att bli stressad av folkmassan, och att jag kanske kommer att ta i mer än jag borde på vissa problem, men man måste ju inse sina begränsningar och att jag faktiskt inte har klarat något svart problem än. Det lär dock bli ett bra träningspass! Orkade inte prova någon pullup efter träningen, var HELT slut och självklart var det trassel i tunnelbanan så det tog tusen år att ta sig hem.

Inga kommentarer: