fredag 24 oktober 2008

Medlem nr 234 på Verket

Så, nu är jag en riktig klättrare igen, nu har jag halvårskort på Verket! Trevor kollade när jag sist var medlem. 2004... Jag har dock ett ganska coolt medlemsnummer, 234. "Det kan du sälja på e-bay", sa Trevor. Köpte ett brunt Prana-linne också. Lönen kom idag...

Så, hur gick klättringen? (Pass nr 6 sen comebacken). Jag har ju varit lite sjuk med feber, så jag tänkte ta det lugnt och inte köra någon mängd, utan försöka mig på lite "hårdare" moves. Det gick bättre på en orange jag gick bet på sist. Men de två svarta som Lotta dansade upp för sist, de gick fortfarande inte. Känner att jag verkligen saknar lats! Det är en ganska viktig klättermuskel. Ibland är det som om man har förlorat all sin kraft om man saknar lats, man är liksom lost, kommer ingen vart alls. På andra problem kan det plötsligt kännas ok igen. Fingerstyrkan känns ganska ok. Lyckades dock röra mig lite på en brant svart. Det var roligt. Körde bara i 1,5 timme, för imorgon ska jag köra med Misse och då vill jag vara pigg. Två dagar i rad! Men åh, det är så roligt att klättra.

Jag börjar låta lika positiv och fånig som blondinbella. Tror jag ska lägga in en bild på mitt nya linne bara därför.

Inga kommentarer: