tisdag 18 november 2008

Lite otålig

Stackars Misse är fortfarande sjuk, stackars Misse! Tränade med Daniel och Lotta. Daniel ser vansinnigt stark ut, Lotta också! Jag själv då? Jag ser nog mest fånig och tafflig ut, men jag kommer ändå lite längre på de svarta problemen för varje gång. Jag känner mig dock lite otålig... jag vill att det ska gå snabbare, men tricket är nog att faktiskt njuta av att bara klättra. Att inte tänka! Att all filosofi flyger all världens väg. Det är rätt skönt, när man ägnat hela dagen åt att begripa argumenten mot "restricted representationalism". För övrigt kände jag mig rätt seg, och hade ont i huvudet.

2 kommentarer:

La mômes Old fashioned sa...

Aha, hej på dig! Fick just ett tips om din blogg, kul att läsa om din comeback. Verkar som att jag har 27 cm biceps (suck)

Kanske vi kan träna någon gång om jag ids släpa mig till verket, och kanske kan du t.o.m. släpa dig till Karbin någon dag!?

/J

Linda Johansson sa...

Åh, hej La môme! Jag kommer gärna till Karbin någon dag! :-)
/Linda