tisdag 4 november 2008

Ögontjänarpippin

Huden bränner sådär härligt, det gör ont att skriva. Det gick lite bättre idag än sist, det går bättre på svarta och jag känner mig säkrare på blå och röda. Tränade med Misse, han är faktiskt världsmästare på att se vad man ska göra - ibland handlar det bara om att vrida en fot eller vinkla ett knä - för att man ska klara ett move. Föranmälde mig till Boulder Bash, som är på fredag. Man kan tydligen vara med i någon sorts utlottning då. Som om jag skulle vinna något i en utlottning! Haha. En gång var jag på biopremiär med Joel och Jessica. Det lottades ut saker. Vi hade nummer 23, 24, 25. De som vann hade 20, 21, 22, 26 och 27.

Kämpade på en svart-taggad blå... det gick inte... men så tog Misse kort - och då gick det AVSEVÄRT mycket bättre, jag klarade nästan hela! Det är som om min prestationsförmåga ökar med 300% när "någon" tittar, i det här fallet kameran. Patetiskt, men jag tror inte jag kan göra något åt det.

Inga kommentarer: