lördag 17 januari 2009

Antal pullups: 5

Oj, vad segt det kändes i morse... men sen kom man sakta igång, och ibland kände jag mig jättestark. Det känns verkligen som om jag går framåt för varje gång, även om jag inte alltid får ihop saker. Och jag antar att känslan är det viktigaste. Körde med Misse och Rikard, som också kände sig lite sega, även om det såg bra ut när de klättrade (för det mesta). Misse noterade dock att han måste börja träna lite mer core-träning.

Det är något fel med min kamera, batteriet verkar ha en livslängd på cirka tio minuter sammanlagt, så jag hann bara ta en enda bild innan den dog. Den blev på Misse.

Det tråkiga idag var att det gjorde gräsligt ont i huden, vet inte riktigt varför. Träffade Anja och Stefan på ICA sen, de skrattade när de såg min grisrosa, nästan blodigt tunna hud. "Oj, du kör hårt", sa Stefan. (Jag berättar detta för att det är ett bevis på att min hud verkligen var söndersliten - det är inte bara tomt gnäll det här!)
Och visstja, det höll jag på att glömma - jag slog mitt pullupsrekord! FEM PULLUPS!!! Tog i så mycket att jag nog sträckte mig lite i höger lats, men det kan det vara värt.

Inga kommentarer: