tisdag 16 december 2008

Med vindens hastighet

Nageln har läkt med vindens hastighet (och jag har verkligen pysslat om den!) så idag kunde jag köra i stort sett obehindrat! Hade dock ingen att klättra med, Misse skulle sätta betyg och alla andra verkade vara försvunna. Nåväl, jag klättrade i stort sett hela passet med en mycket trevlig ung man, som hade slutat tidigare i skolan och väntade på att hans pappa skulle komma och hämta honom. Något som var väldigt bra, var att vi kom ungefär lika långt på problemen - och var ungefär lika långa, så man kunde testa samma beta. Han var mycket upprörd över långa klättrare ("men var lång då!" ropade han frustrerat åt någon som sträckte sig förbi något som var ett krux för oss). Jag lyckades förresten trilla av tjockmattan mitt framför en massa folk. Smidigt!

Inga kommentarer: