lördag 30 januari 2010

Fortfarande svag

Ett skönt, roligt förmiddagspass med bl a Rikard, Daniel, Misse (vars barn tyvärr hade ätit upp allt surdegsbröd...) och Stefan. Tyvärr har min kamera en batteritid på ungefär tio minuter, så den dog innan jag hann ta ett endaste kort (hade glömt att ladda sen sist). Det kändes inte fullt så tungt som i tisdags, men jag är för SVAG. Inget att dra med. Ingen biceps. Inga axlar. Undrar om jag inte, med tanke på min otålighet, bör sätta in lite specialåtgärder i form av någon sorts styrketräning... och huden är dålig, det gör hemskt ont att skriva det här. Enda molnet på himlen, bortsett från min egen svaghet då, var antideodorantmannen, som spred sin stank i hela lokalen och gjorde alla lite matta och illa till mods. Vad är det för fel på deodorant?

Inga kommentarer: