lördag 14 mars 2009

Skönt lördagspass

Var så klättersugen att jag var på Verket tio i tio och alltså fick sitta och vänta på att få komma in. Det kändes segt först, och jag hade lite träningsvärk från torsdagen, men jag värmde upp länge och kom sen igång. Bitvis kändes det riktigt bra, men jag är fortfarande väldigt svag i "pullupsytterlägena", borde försöka hitta någon övning för att träna upp det lite snabbare. Misse och Rikard var där, och Daniel med sin söta dotter Selma.

Inspirerad blir jag förresten bara av tjejer, och idag var det en stark tjej där som jag tror heter Sofia, som inspirerade på flera problem, liksom Matilda förstås - hon inspirerar alltid, även när hon bara värmer upp :-)

Efteråt fikade Rikard, Misse och jag i det där fiket bredvid biblioteket. De har väldigt goda mackor med tonfiskröra...

Inga kommentarer: