tisdag 16 februari 2010

På gång!

Åh! Idag kändes det riktigt bra! Kände mig (betänk att allt är relativt) STARK! Var det kanske lördagens hemmaträning i räck (gjorde faktiskt en enarmslåsning!) och greppbräda som gjorde susen? Roligt, hur som helst. Daniel var där när jag kom, dock på övervåningen, och dit vågar jag mig inte. Misse kom strax, och vi hade ett enormt trevligt pass. Dagens skalp för egen del var nog att jag flashade en rödtaggad på det branta, Misse sa att det var en hård röd.



Misse såg stark ut. Egentligen var det meningen att Lotta skulle ha kommit, men hon blev förkyld. Hoppas få se henne snart!
Johan Luhr var där, pratade lite med honom. Han är verkligen enormt vältränad och deffad! Synd att bilden blev så mörk - och synd att min kameras batteri räcker i ungefär tre minuter. Måste köpa ett nytt.



Men det var härligt att känna sig stark. Kanske var det havrekakan jag köpte innan passet? En sådan där vars kaloriinnehåll täcker ungefär hela dagsbehovet.

Inga kommentarer: