onsdag 12 augusti 2009

Tillbaka på Verket

Tillbaka på Verket, efter två månaders klätteruppehåll! Det gick över förväntan, men underarmarna värkte hysteriskt direkt, och huden brände som eld...

Träffade Misse i Sickla innan, det var roligt. Tyvärr gjorde han illa sin höft igen alldeles i början av klätterpasset. Den hade varit nästan bra ett tag. Tråkigt :-( Hoppas det inte är så allvarligt. Han stannade dock kvar och körde campus. Sen sa han de hemska orden "det blir nog klätteruppehåll i två månader nu", vilket gjorde både mig och Moritz mycket oroliga. Verket utan Misse? Hur ska det gå? Nej, så får det inte vara.

Moritz gjorde förresten en kuslig imitation av min gamla gymnastiktränare... Jag var den lataste gymnasten, hon fick alltid stå och räkna mina armhävningar och situps eftersom jag försökte fuska. Latmasken, var det. En del av min personlighet? Efter klättringen gjorde jag 2 pullups i rad - och sen en enarmslåsning! Ha!

Inga kommentarer: